Kthimet dhe ankesat
Klienti ka të drejtë të kthejë mallrat në rastet e mëposhtme:
- dërgimi i mallrave që nuk janë porositur
- dërgimi i mallrave të skaduara
- dërgimi i mallrave që kanë një defekt ose dëmtim
Në rastin e një ankese të justifikuar, klienti ka të drejtë të zgjidhë kontratën duke rikthyer shumën e paguar ose ta ndërrojë atë me një produkt korrekt, të padëmtuar dhe të vlefshëm.
L'ADRIA COSMETICS doo pranon kthimin e mallit të dëmtuar, të dëmtuar ose të dorëzuar gabimisht me shpenzimet e veta, nëse konstatohet se kundërshtimi është i justifikuar dhe se blerësi nuk ka ndikuar në korrektësinë, dëmtimin ose ndonjë defekt të mallit. Në rast ankese të arsyeshme, kostoja e zëvendësimit të produktit me një produkt të ri mbulohet plotësisht nga L'ADRIA COSMETICS doo.
E drejta për zgjidhjen e njëanshme të kontratës
Përdoruesi ka të drejtë, pa dhënë arsye, të zgjidhë në mënyrë të njëanshme kontratën e lidhur jashtë ambienteve të biznesit ose të lidhur në distancë brenda 14 ditëve. Afati fillon të ecë nga dita kur mallrat që janë objekt i kontratës i dorëzohen blerësit ose një pale të tretë të caktuar nga blerësi, i cili nuk është transportues. Nëse me një porosi blerësi ka porositur disa mallra që duhen dorëzuar veçmas, d.m.th nëse bëhet fjalë për mallra që dorëzohen në disa copa ose në disa dërgesa, afati fillon të ecë nga dita e dorëzimit në blerësi ose një pale të tretë të treguar nga blerësi, i cili nuk është transportuesi, dorëzon copën e fundit ose dërgesën e fundit të mallrave.
Para skadimit të afatit për zgjidhjen e njëanshme të kontratës, blerësi është i detyruar të njoftojë tregtarin për vendimin e tij për zgjidhjen e kontratës, duke përdorur formularin për zgjidhjen e njëanshme të kontratës ose nëpërmjet çdo deklarate tjetër të paqartë që shpreh vullnetin e tij për zgjidhjen e kontratës. kontratë . kontratës. Blerësi është i detyruar të dërgojë deklarata për zgjidhjen e kontratës para skadimit të afatit për zgjidhjen e kontratës.
Nëse blerësi ushtron të drejtën e tij për të zgjidhur në mënyrë të njëanshme kontratën, palët nuk janë të detyruara të përmbushin detyrimet e tyre nga kontrata e lidhur jashtë objektit afarist dhe nga kontrata e lidhur në distancë.
Në rast të zgjidhjes së kontratës, secila palë është e detyruar t'i kthejë tjetrës atë që ka marrë në bazë të kontratës.
Klienti nuk është i detyruar të rimbursojë asnjë kosto që do të ishte pasojë e ushtrimit të së drejtës së tij për të zgjidhur në mënyrë të njëanshme kontratën, me përjashtim të atyre të parashikuara në nenin 76 dhe nenin 77 të Ligjit për Mbrojtjen e Konsumatorit.
Nëse blerësi ushtron të drejtën e tij për të zgjidhur në mënyrë të njëanshme kontratën, tregtari duhet t'i kthejë blerësit gjithçka që ka paguar në bazë të kontratës.
Si përjashtim, tregtari nuk është i detyruar të kompensojë kostot shtesë që rrjedhin nga zgjedhja e qartë e blerësit për një lloj transporti, i cili ndryshon nga lloji më i lirë i transportit standard të ofruar nga tregtari.
Me përjashtim të rastit kur ai ka ofruar të mbledhë mallrat e kthyera nga vetë blerësi, shitësi duhet ta kthejë pagesën vetëm pasi mallrat t'i kthehen atij, domethënë pasi blerësi të sigurojë prova se ai ia ka kthyer mallrat shitësit. , nëse shitësi është informuar për këtë para se të merrte mallin.
Tregtari duhet të kthejë shumën e paguar duke përdorur të njëjtat mjete pagese të përdorura nga klienti për pagesë, përveç rastit kur klienti bie dakord shprehimisht për një mënyrë tjetër pagese dhe duke supozuar se klienti nuk është i detyruar të paguajë kosto shtesë për një kthim të tillë. Në rastin e parave në dorëzim, tregtari do t'ia kthejë klientit çmimin e paguar për produktin e kthyer me transfertë bankare në numrin IBAN të llogarisë bankare të ofruar nga klienti.
Nëse tregtari nuk ka ofruar të marrë mallrat e kthyera nga vetë blerësi, blerësi duhet ta kthejë mallin pa vonesë dhe jo më vonë se 14 ditë nga momenti që ka njoftuar tregtarin për vendimin e tij për zgjidhjen e kontratës. Blerësi konsiderohet se e ka përmbushur me kohë detyrimin e tij nëse mallrat ia dërgon ose ia dorëzon tregtarit ose personit të autorizuar nga tregtari për të marrë mallin para afatit.
Blerësi duhet të përballojë vetëm shpenzimet direkte të kthimit të mallit, përveç nëse tregtari ka pranuar t'i bartë këto shpenzime ose tregtari e ka njoftuar blerësin se është i detyruar t'i përballojë këto shpenzime.
Nëse, në rastin e një kontrate jashtë objektit, mallrat i janë dorëzuar blerësit në shtëpinë e tij në momentin e lidhjes së kontratës, tregtari duhet t'i kthejë mallrat me shpenzimet e tij nëse, për shkak të natyrës së tyre, nuk është e mundur kthimi i mallit në mënyrën e zakonshme, me postë.
Blerësi është përgjegjës për çdo ulje të vlerës së mallit që është rezultat i trajtimit të mallrave, me përjashtim të asaj që ishte e nevojshme për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionalitetin e mallit.
Klienti nuk ka të drejtë të zgjidhë kontratën në mënyrë të njëanshme nëse objekt i kontratës janë mallrat që prishen ose mallrat që skadojnë shpejt ose nëse objekt i kontratës janë mallrat e vulosura që nuk janë të përshtatshme për kthim për arsye shëndetësore ose higjienike, nëse ato u mbyllën pas dorëzimit. Gjithashtu, klienti nuk ka të drejtë të zgjidhë në mënyrë të njëanshme një kontratë për shërbimet që tregtari i ka përmbushur plotësisht, dhe përmbushja ka filluar me pëlqimin paraprak të shprehur të klientit dhe me konfirmimin e tij se është në dijeni të faktit se do të humbasë. e drejta për të zgjidhur në mënyrë të njëanshme kontratën nga ky seksion nëse shërbimi është përmbushur plotësisht.
Ju mund të shkarkoni formularin e njëanshëm të përfundimit të kontratës në anglisht ose kroatisht .